Ramon Esparza komisarioak batu ditu hiru argazkilariak Donostiako Kutxa Kultur Artegunean, Tabakaleran. Bakoitzak bere ibilbide eta estiloa ditu, baina bada lotzen dituen ezaugarri nabarmen bat, Esparzaren arabera: iparraldeko argia. Herbehereetako arte barrokoko koadroetan nola, argazkilari garaikide hauen lanetan ere leku zentrala jokatzen baitu herrialdeko argi zuriak. Ekainaren 2ra bitarte bisitatu ahalko da erakusketa.
"Erretratua ulertzeko eta postmodernitatearen urteetako argazkigintza berrikusteko" modu bana aurkeztu dute hiru artistek. Beheko solairua Van de Puttelaarren eta Van Meeneren obrak hartu dute. Lehenengoak "emakume gorputzak" izan ditu bere obraren erdigunean hasieratik, Rubens eta Rembrandt moduko margolari flandiarren argi hotz eta tonu hitsak gogora ekartzen duten estetikarekin. Van Meenen irudiek, aldiz, gaitegi zabalago bat hartzen dute; bere ibilbidearen hasieratan landutako nerabezarotik gaur egun lantzen ari den maskoten irudietara.
Sanne de Wilden argazkiak goiko pisuan jarri dituzte. Hiruretan gazteena da artista, eta obra desberdinena duena. Snow White serieko irudiak jarri ditu ikusgai Artegunean, albinismoa duten pertsonen erretratuekin osatuta dagoena. Gaitzak dakarren ezaugarrietatik abiatuta, begiradarekin "bestea" markatzeko moduez gogoeta bultzatu nahi du De Wildek. "Pertsona zaurgarriak dira, baina zaurgarritasun horren indarra azaleratzen saiatzen naiz".
Artegunean ohi denez, jarduera osagarriek lagunduko dute erakusketa: larunbatean, Helen van Meenek bere obraren inguruko masterclass bat emango du, 19:30etan; eta maiatzaren 9an, ostegunez, Ramon Esparza komisarioak hitzaldia emango du, Geldiarazitako unea. Pintura barrokotik gaur egungo argazkigintzara izenekoa.