Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu zure nabigazioa errazteko, publizitatea erakusteko eta analisi estatistikoak egiteko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, hauen erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago nahi baduzu, kontsultatu Cookie Politika

bizigiro saileko azken albisteak

Bizigiro

Publizitatea

Hemeroteka

2019ko otsaila
Al Ar Az Og Ol Lr Ig
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      
             
Frantziako komunikabideetan zer esan handia ematen ari da <i>La ligue du LOL</i> taldearen afera. ©ETIENNE LAURENT / EFE

Jazarle ziren txiolariak

Kazetari emakumezkoei, feministei, idazle beltzei eta gizon homosexualei sare sozialetan jazarka aritu zitzaien La Ligue du LOL taldea, 2009an hasita. Agerian geratu da haien jarduna.
 ©BERRIA

Non eta nola ibili, hura jaso

Interneteko publizitatea eraginkorragoa bilakatu da telebistakoa eta irratikoa baino. Markek iragarki pertsonalizatuak erakuts ditzakete, hainbat iturritatik erabiltzaileen datuak gurutzatuz. Adituek ohartarazi dute datuak enpresa handiei emateak dakarrenaz jabetu behar dugula.