Publizitatea

markakFacebook-en ikusia. Papertxo baten irudia. Alde batean 6 multinazionalen logotipoak: Facebook bera, Volkswagen, Macdonalds, Lacoste, Apple eta Nike. Paperaren bertze aldean, aldiz, sei zuhaitzen hostoak: haritza eta… eta bertze bortz. Ez naiz bertzeak izendatzeko gai.

Ez naiz ni orain hasiko publizitatearen garrantzia azpimarratzen , ezta? Begi bistakoa da. Denok ulertzen dugu produktu bat ongi eta asko saltzeko behar-beharrezkoa dugula publizitatea. Eta publizitatea gutxitan ateratzen zaigu dohainik.

Geroa Bai alderdi politikoak adierazi du ekainaren 26ko hauteskundeetarako hauteskunde kanpaina zorrotza eginen duela, luxurik gabekoa, eta gehienez ere 95.000 euro gastatuko dituela, hau da, abenduko haustekundeetan gastatu zuenaren erdia gutxi gorabehera.

Hauteskundeetan produktu bat saltzen dute alderdiek eta horretarako publizitatean inbertitzen dute. Eta gehienetan diru gehien gastatzen dutenak dira boto kopuru handiena lortzen dutenak.

Geroa Baik abenduko hauteskundeetan 30.000 boto eskuratu zituen. Bada, zergatik pentsatzen dute orain diru gutxiago gastatuta emaitza hobeak lortuko dituztela?

—–

[Euskalerria Irratiko Metropoli Forala saiorako ‘Minutu bateko manifestua’, 2016ko ekainaren 8koa] bannerra-EHI

POST SCRIPTUM: Badakit egungo korronte nagusiaren kontrakoa dela, baina hauteskunde kanpainetan dirua gastatu behar dela pentsatzen duten horietakoa naiz. Alderdien sistema politikoa onartzen baldin badugu, eta horren oinarria hauteskundeak baldin badira, bada, hauteskundeei behar adinako garrantzia eman beharko zaie; eta beharrezkoa den diru guztia inbertitzea da hauteskunde batzuei merezi duten garrantzia ematea. Hauteskunde horietan zer edo zer lortu nahi baduzu bederen.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude