Mercedes

Oso lausoa da informazioaren eta publizitatearen arteko muga. Gainera, lausotasunak, egunotako ganduak bezala, mugako lurrak labaintzen ditu. Badira, ordea, oso abil ustean mugitzen direnak terreno labain horietan, publizitatea eskainiz informazioaren bila joan denari.

Demagun EITBn, iragan igandeko euskarazko eta erdarazko informatiboetan. Beren furgonetak ia etxe gisa moldatzen dituzten bidaiarien erreportaje bat eman zuten bi kateetan. Interesgarria eta atsegina zen informazioa. Aitzakiarik gabea. Halako traste baten jabe egiteko inbidia eragiten zuena. Baina segidan, informazioa osatzeko aitzakian, marka jakin bateko furgoneten eta kontzesionario ezagun baten publizitatea eman ziguten erruz, baina ez ondradu. Traizioz eta abisatu gabe. Informatiboen erdi-erdian.

Ez da lehendabiziko aldia. Ez da azkenekoa izango.

Baina, Mercedes, erregutxo bat: saiatu ez izaten hain nabarmenak

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude