Egilea

Ainhoa Sarasola

Ainhoa Sarasola

Bere artikuluetan bilatu

Leire Bilbao idazlea, <em>Etxeko urak</em> bere hirugarren poesia liburua eskuetan, atzo, Donostian egindako aurkezpenaren aurretik. ©JUAN CARLOS RUIZ / FOKU

Amatasunaren uretan igerian

Ainhoa Sarasola

'Etxeko urak' poesia liburua eman du Leire Bilbaok. Amatasunaz bainoago, amatasunetik idatzitako poemak jaso ditu, esperientzia indibiduala, kolektiboa, hizkuntza eta egunerokotasuna ardatz hartuta

Literatura

Leire Bilbaok 'Etxeko urak' poesia liburua plazaratu du

Ainhoa Sarasola

Amatasuna gaitzat hartu baino gehiago, amatasunetik idatzi ditu poemok. Lau ataletan banatu du bilduma, esperientzia indibiduala, kolektiboa, hizkuntza eta egunerokoa ardatz hartuta bakoitzean.

Sortu duen lehen antzezlana du Andoni Mutiloak <em>Esnatu naiz</em> kabareta. Bakarrik igoko da oholtzara antzeztera. ©NONI ETA MANI

Baserritik klubeko agertokira

Ainhoa Sarasola

'Esnatu naiz' kabaretaren bertsio luzea estreinatuko du gaur Andoni Mutiloak, Hernanin. Antzerkia, dantza eta musika uztartuz, nork bere nortasuna aske bizitzera dei egiten du

Naomi Kawasek ezin izan du Donostian egon, eta bideokonferentziaz mintzatu zen bere filmaz, atzo. ©JUAN HERRERO / EFE

Donostiako 68. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Amatasunak lotutako bizitzak

Ainhoa Sarasola

Naomi Kawaseren 'Asa ga kuru / True Mothers' lanak itxi du Sail Ofizialeko lehia. Filmean, zuzendari japoniarrak haur bat adoptatzen duen bikotea eta hura adopzioan eman duen neska gaztea elkartu ditu

Zhou Ziyang —goian, eskuinean— bideokonferentziaz mintzatu zen atzo bere filmari buruz, ekoizleek eta aktore protagonistak lagunduta. ©JAVIER ETXEZARRETA / EFE

Donostiako 68. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Itsaso beltzean hondoratzea

Ainhoa Sarasola

Zhou Ziyangek 'Wuhai' aurkeztu du Sail Ofizialeko lehiara. Film «errealista» gisa definitu du lana zuzendari txinatarrak, eta zorrek ito beharrean den gizon baten gainbehera azaltzen du

Dea Kulumbegaxvili zinemagilea (erdian), <em>Dasatskisi / Beginning</em> filmaren ekoizleek lagunduta, atzo, Donostiako Zinemaldian. ©JUAN CARLOS RUIZ / FOKU

Donostiako 68. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Bortxa plano finko bat denean

Ainhoa Sarasola

Dea Kulumbegaxvili zinemagile georgiarrak 'Dasatskisi / Beginning' filmarekin egin du debuta, eta eman du zeresanik. Lanak emakume baten bizipenak ditu ardatz; plano luzez eta isiltasunez josia dago

Eduardo Crespo zinemagilea, <em>Nosotros nunca moriremos</em> filmeko lantaldeko hainbat kiderekin, atzo. ©GORKA RUBIO / FOKU

Donostiako 68. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Doluaren bidaian

Ainhoa Sarasola

'Nosotros nunca moriremos' aurkeztu du Eduardo Crespok. Gazte bat hil ostean haren amak eta anaiak bizi dutena erakusten du lanak

Antonio Mendez Esparza zinemagilea, <em>Courtroom 3H</em> dokumentalaren Kursaaleko emanaldiaren ondotik, atzo, Donostian. ©JUAN CARLOS RUIZ / FOKU

Donostiako 68. Zinemaldia. Sail ofiziala

Kamera, epaigelako lekuko

Ainhoa Sarasola

AEBetako familia gaietarako auzitegi batean grabatutako saioekin eraiki du Antonio Mendez Esparza zuzendariak 'Courtroom 3H' dokumentala. Emozioak dira kasu oso ezberdinak lotzen dituen haria

Sarunas Bartas zinemagile lituaniarra, <em>Sutemose / In The Dusk</em> filmaren atzoko emanaldiaren ondotik, Donostiako Zinemaldian. ©JUAN CARLOS RUIZ / FOKU

Donostiako 68. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Etxean entzundakoari, irudiak

Ainhoa Sarasola

Bere sorterriaren historiari «minez» hurbildu zaio Sarunas Bartas zinemagilea 'Sutemose' filmean. Gazte baten begiradatik erretratatu du sobietarren okupazio garaiko Lituania

1 2 3 4 5