Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu zure nabigazioa errazteko, publizitatea erakusteko eta analisi estatistikoak egiteko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, hauen erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago nahi baduzu, kontsultatu Cookie Politika

Berria.eus

Profila Ainhoa Sarasola

Ainhoa Sarasola

Ainhoa Sarasola

Bere artikuluetan bilatu

Azken artikuluak

Iñaki Holgado marrazkilaria eta Harkaitz Cano idazlea, atzo, albuma aurkezten, Donostian. ©JON URBE / FOKU

Ametsen merkatu beltzean

Ainhoa Sarasola
Harkaitz Cano eta Iñaki Holgadoren 'Amets alokatuak' albuma plazaratu dute Ikastolen Elkarteak eta 'Xabiroi'-k. Elkarrekin eginiko laugarren komikia dute bi sortzaileek
Imanol Rayo zuzendaria —lehena ezkerrean—, atzo, filmaketan, Irun inguruko etxe batean. ©J. MANTEROLA / FOKU

Misterio bat filmatzen

Ainhoa Sarasola

Imanol Rayo zinemagilea 'Hil-kanpaiak' filmatzen ari da, Miren Gorrotxategiren '33 ezkil' nobela oinarri hartuta. Genero beltza eta tragedia uztartzen ditu filmak

Donostiako 67. Zinemaldia. Sari banaketa

Paxton Winters zuzendaria eta <em>Pacificado</em> filmeko ekoizleak, atzo, Kursaal jauregian eginiko sari banaketa ekitaldian. ©JUAN CARLOS RUIZ / FOKU

Paxton Wintersen 'Pacificado' filmak irabazi du Urrezko Maskorra

Ainhoa Sarasola

Arregi, Garaño eta Goenagaren 'La trinchera infinita'-ren zuzendaritza lana eta gidoia saritu dituzte, eta Irizar Saria ere eraman du lanak. 'Proxima' filmak Epaimahaiaren Sari Berezia eskuratu du

Donostiako 67. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Daniel Sanchez Arevalo zuzendaria —erdian—, <em>Diecisiete</em> filmeko aktoreekin eta <em>Oveja</em> txakurrarekin, atzo, Donostian. ©JUAN CARLOS RUIZ / FOKU

Berriro anaia izateko bidean

Ainhoa Sarasola
Daniel Sanchez Arevaloren 'Diecisiete' eman dute Sail Ofizialean, lehiaz kanpo. Komedia eta drama uztartzea izan da zuzendariaren helburua, pertsonaia gutxiko istorio soil batean

Donostiako 67. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Sarah Gavron eta Theresa Ikoko, <em>Rocks</em> filmaren zuzendaria eta gidoilaria, hurrenez hurren, atzo, Donostian. ©GORKA RUBIO / FOKU

Haitzak ere arrakalatzen dira

Ainhoa Sarasola
Sarah Gavronen 'Rocks' filmak itxi du Sail Ofizialeko lehia. Nerabe talde bat protagonista hartu, eta egoera zailen aurrean laguntasunak duen indarrean jarri du fokua zinemagileak

Donostiako 67. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Belen Funes zinemagilea (hirugarrena eskuinetik), <em>La hija de un ladrn</em> filmeko lantaldearekin, atzo, Donostian. ©JAGOBA MANTEROLA / FOKU

Bakarrik aurrera eginez

Ainhoa Sarasola
Bakardadearen eta prekaritatearen gainetik aurrera egin nahi duen ama gazte bat du protagonista 'La hija de un ladrón'-ek. Belen Funesen lehen lan luzea da

Donostiako 67. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Gonçalo Waddington (bigarrena eskuinetik), <em>Patrick</em> filmeko lantaldearekin, atzo, Donostian. ©JAGOBA MANTEROLA / FOKU

Norbera nor den jakin nahian

Ainhoa Sarasola
Pederastiaren ondorio mingarriak ditu hizpide Gonçalo Waddingtonen 'Patrick' drama gogorrak

Donostiako 67. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Paxton Winters zuzendaria (laugarrena eskuinetik), <em>Pacificado</em> filmeko aktore eta ekoizleekin —tartean Darren Aranofski—, atzo. ©ANDONI CANELLADA / FOKU

Favelan iraun nahian

Ainhoa Sarasola
'Pacificado' filmak giza harremanei erreparatzen die, pobrezia eta indarkeria giro betean. Paxton Wintersek bertako komunitatearekin elkarlanean osatu du lana

Donostiako 67. Zinemaldia. Sail Ofiziala

Louise Archambault—eskuinetik bigarrena—, filmeko hainbat aktorerekin eta ekoizleekin, atzo. ©ANDONI CANELLADA / FOKU

Aske bizi, maitatu eta hiltzeaz

Ainhoa Sarasola
'Il pleauvait des oiseaux' erakutsi du Louise Archambaultek, samurtasuna osagai nagusi duena
  1 2 3 4 5 6