Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu zure nabigazioa errazteko, publizitatea erakusteko eta analisi estatistikoak egiteko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, hauen erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago nahi baduzu, kontsultatu Cookie Politika

ekonomia saileko azken albisteak

Ekonomia

 ©BERRIA

Markagintza eta euskara

Jon Fernandez

Hizkuntzen kudeaketa estrategia egokia izatea gakoa da markagintzarako eta enpresen lehiakortasun, produkzio eta fidelizazio mailak hobetzeko. Euskararen erabilerak arlo sozioekonomikoan dakartzan onura sozialez eta ekonomikoez galdetu die BERRIAk sektoreko zortzi eragile eta adituri.

Markagintza eta euskara

Berria

Adituek eragileen arteko lankidetza ezinbestekotzat jotzen dute enpresa munduan ere euskaraz aritzeko

Publizitatea

Hemeroteka

2019ko apirila
Al Ar Az Og Ol Lr Ig
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
             
 Publizitatea euskaraz egitea gakoa dela nabarmendu dute komunikazio adituek.  ©BERRIA

Markagintza eta euskara

Atsedenik ez publizitaterik gabe

«Markek ez badute publizitaterik egiten euskaraz —ez euskarara itzuliz, baizik eta euskaraz—, ez diogu merezi duen arretarik jarriko», uste du Iñigo Fernandez komunikazio aholkulariak.
 ©BERRIA

Markagintza eta euskara

Agur, eta eskerri

Iparraldeko eta Frantziako supermerkatuak Euskal Herriko ikurrak erabiltzen dituzten produktuz beterik daude. Askotan, salgaiak ez dira hemen egindakoak. Izan ere, norbera bere herrialde markaz baliatzen ez denean, auzoak egiten du.