Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu zure nabigazioa errazteko, publizitatea erakusteko eta analisi estatistikoak egiteko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, hauen erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago nahi baduzu, kontsultatu Cookie Politika

gizartea saileko azken albisteak

Gizartea

Publizitatea

Hemeroteka

2021eko urtarrila
Al Ar Az Og Ol Lr Ig
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             
 ©MONIKA DEL VALLE / FOKU

Pandemiaren tolesturetan (IV) Ugo Mayor

«Shock egoeran, irtenbide sinpleak errazago onartzen ditugu»

EHU Euskal Herriko Unibertsitateko eta Ikerbasqueko ikerlariaren ustez, «lezio asko» ikas daitezke iragan berri den urteari begira. Faltan sumatu du, besteak beste, «erakundeen arteko malgutasuna» eta neurriak «gardentasunez» komunikatzeko borondatea.
Eusko Jaurlaritzaren <i>Eskuak. Maskara. Distantzia</i> kanpaina, ZIU bateko irudiarekin. ©IREKIA

Koronabirusa

Eslogan bat ez da aski izaten

Herritarrek izurria zer den ondo ulertzeko, ezinbestekoa da jasotzen dituzten mezuen arteko koherentzia; kontzientziazio kanpainak bide bat dira hainbat mezu ozentzeko.