Ongi etorri! BERRIA egunkariaren Ikasgela proiektuko bigarren unitate didaktikoa da hau. Kazetaritzaren oinarrizko ezagutzetan trebatu ondoren, sareen bidezko komunikazioari erreparatuko diogu; izan ere, Internetek eta sare sozialek aldaketa handi bat eragin dute komunikazioaren esparruan, bai hedabideen lan egiteko moduan, bai haiek kontsumitzeko eran. Hainbat jardueraren bidez, sare sozialen erabileraren inguruan hausnartuko dugu, eta haiek kalitatezko informazioa lortzeko iturri gisa erabiltzen ikasi. Horrekin lotuta, fake news-ak eta adimen artifiziala (AA) zer diren eta haiek identifikatzen ikasiko dugu, baita irudiek kazetaritzan daukaten garrantziaz aritu ere. Prest zaudete zuen gailu mugikorretatik munduan gertatzen denari buruz ikasteko eta, batez ere, horren berri emateko? Aurrera!
KONPETENTZIAK | Hizkuntza komunikaziorako konpetentzia (HKK) Konpetentzia digitala (KD) Konpetentzia pertsonala, soziala eta ikasten ikastekoa (KPSII) |
MAILA | DBHko 3. maila DBHko 4. maila |
IRAUPENA | Zortzi ordu (bi orduko lau saio) |
Aurkibidea
1.1. Edozein izan liteke kazetari?
1.2. «Zertarako erabiltzen ditut sare sozialak?»
2.1. Interneten sorrera eta kazetaritzaren bilakaera
2.1.1. Kalitatezko edukien bila sarean
2.2. Berri iturriak eta iturri fidagarriak
2.2.1. Informazioaren bila sarean
2.3. Prentsa idatziak Internetera eginiko jauzia: BERRIAren kasua
2.4. Fake news-ak edo gezurrak
2.4.1. Fake news-ak identifikatzen
2.5. Adimen artifizialaren agerraldia
2.6. Irudiak
2.6.1. Zer titulu jarriko zenioke irudi bakoitzari?
2.6.2. Jarri irudi bat eta argazki oina albiste bati
2.6.3. Argazki hauek ez dira egokiak. Zergatik?