Webgune honek cookie-ak erabiltzen ditu zure nabigazioa errazteko, publizitatea erakusteko eta analisi estatistikoak egiteko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, hauen erabilera onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago nahi baduzu, kontsultatu Cookie Politika

Gure gaiak saileko azken albisteak

Gure gaiak

Bizikleta eta hiria

Bizikleta eta hiria

Gero eta zabalduago dago hiriburuetan bizikletaz ibiltzeko ohitura. Hirietako bidegorri guztiak, ordea, ez daude egoera berdinean. Bi gurpilen gainera igo eta txirrindularien aldarrikapen nagusiak bildu ditu BERRIAk erreportaje sortan.

Albisteak

Gaztelugibelen, egokitzapen faltagatik, askotan gurutzatzen dute elkar txirrindulariek eta oinezkoek. / IDOIA ZABALETA / ARGAZKI PRESS

Bidegorri prekarioak eta errepide arriskutsuak

2015-07-19
Iruñeko Udalak argitaratutako datuen arabera, 60 km bidegorri eta 30 km bizikleta errei ditu hiriak. Bizikletan ibiltzeko hautua egiten duenak, ordea, erraztasunak ez, trabak aurkitzen ditu gehienetan, eta inora ez daramaten bideak.
Irudian, Ana Zuazagoitia, Gasteizko Bizikleteroak elkarteko presidentea. / JUANAN RUIZ / ARGAZKI PRESS

Hiriko errepideak, bizikletentzat ere bai

2015-07-17
Azken urteotan, Gasteizko bidegorrien sareak aldaketa nabarmenak izan ditu. Hiriko errepideetan bizikletentzat egokitu dituzten esparru berriak ikusteko, Gasteizko Bizikleteroek hiriko hainbat gune hartu dituzte, erakusgarri.
Biziz Bizi elkarteko kideak, Arriaga zubira iristeko aldaparen hasieran. Errepidea kontrako noranzkoan hartu behar dute erabiltzaileek. / LANDER MUÑAGORRI GARMENDIA

Bizikletan ibiltzea trabaz beteta dagoenean

2015-07-16
Bat-batean amaitzen diren bidegorriak, eta behar bezala seinalatu gabe dauden bideak. Hori nahikoa ez, eta bidegorri sarea oso eskasa dela salatzen dute Bilboko bizikleta erabiltzaileek. Txarto dago hiria, haien ustez.
Kalapie txirrindulari elkarteko presidente Gorka Hoyosek eguneroko bidelagun du bizikleta. / ANDONI CANELLADA / ARGAZKI PRESS

Autoek ebatsitakoa berreskuratu guran

2015-07-15
Bizikletek gero eta eremu handiagoa hartzen dute Donostiako kaleetan: aisialdiaz harago, nabarmen ugaritu da egunerokoan garraiobide gisa erabiltzen dutenen kopurua. Azpiegiturek ere zerikusi zuzena dute: ia osatuta dago 65 kilometroko bidegorri sarea, eta bistakoak dira aurrerapenak. Badira gabeziak, ordea.

Publizitatea