Polizia indarkeria

Pasaiako segadako biktimek Auzitegi Konstituzionalera joko dute

Donostiako Auzitegiaren aurrean bildu dira, eta oso mindurik agertu dira, kasua argitzeko "borondaterik ez dagoelako". Biktimen ahaideek Azpeitiko Udalarekin batera jarritako helegitea atzera bota du Gipuzkoako Auzitegiak.

Elkarretaratzea Donostiako auzitegi atarian. GORKA RUBIO / ARGAZKI PRESS
ander perez zala
2016ko uztailaren 20a
07:23
Entzun

Pasaiako segadako biktimen senideak eta Azpeitiko Udala Donostiako Auzitegiaren parean bildu dira kasua berriro ez artxibatzeko eskatzeko. Ahaideek joan den otsailaren 3an jakin zuten auzia artxibatu zuela Donostiako 2. Instrukzio Epaitegiak. Erabaki horrekin oso mindurik agertu dira, eta uste dute kasua argitzeko "borondaterik ez" dagoela.

Han izan direnen izenean hitz egin du Pedro Mari Isart biktimaren arreba Arantxa Isartek; judizialki bide guztiak probatuko dituztela azaldu du, eta hurrengo pausoa Espainiako Auzitegi Konstituzionalera jotzea izango dela. "Emaitza positiborik" lortzen ez badute Europako Giza Eskubideen Auzitegira joateko asmoa dutela jakinarazi du. Gainera, Isartek gogorarazi du joan den urtarrilean bilera bat eskatu ziotela Eusko Jaurlaritzari, baina oraindik ez diela batzartzeko egunik jarri; "guztiz baztertuak" sentitzen direla nabarmendu du.

Elkarretaratzean izan da, besteak beste, Azpeitiko alkate Eneko Etxeberria; udala 2001etik dago pertsonatuta kasu honetan. Etxeberriak eskatu du "oinarrizko giza eskubideak" bete daitezela, eta egia jakiteko "eskubidea" dutela. Duela 32 urte "zer gertatu zen oraindik ez dakite", gogorarazi du alkateak.

Espainiako Poliziak Komando Autonomo Antikapitalistako lau kide hil zituen Pasaiako badian, tiroz, 1984ko martxoaren 22an: Rafael Delas Txapas (Iruñea, 1957), Jose Maria Izura Pelu (Iruñea, 1958), Pedro Mari Isart Pelitxo (Azpeitia, 1961) eta Dioni Aizpuru Kurro (Azpeitia, 1963).

Iruzkinak
Ez dago iruzkinik

Ordenatu
0/500
Interesgarria izango zaizu
Nabarmenduak
Orain, aldi berria dator. Zure aldia. 2025erako 3.000 babesle berri behar ditugu iragana eta geroa orainaldian kontatzeko.