Eusko Jaurlaritzak, EITBk eta Tokikomek produktu berri bat jarri dute euskarazko hedabideetan iragarkiak jartzen dituzten publizitate agentzien eta iragarleen esku. Euskal Private Market Place du izena, publizitate tarteak erosteko azoka moduko bat da, eta publizitate programatikoari dago zuzenduta; hau da, hedabide digitaletan jartzen den publizitateari.
Orain arte, bi traba nagusi zeuden euskaraz publizitate mota horrekin lan egiteko: errentagarritasuna eta ez zegoela modurik iragarkien beraien hizkuntza bereizteko. Elkarlanean sortutako egitasmo horrek hori aldatuko du, azoka propio espezializatuta baitago euskarazko publizitate digitalean. Gainera, bateragarria da komunikabideek, iragarleek eta publizitate agentziek publizitatea argitaratzeko eta kudeatzeko erabiltzen dituzten sistemekin.
Publizitatea euskaraz egiteko tresna berria
Iruzkinak
Ez dago iruzkinik
Ordenatu