ECORENAK

2016ko otsailaren 21a
00:00
Entzun
BIBLIOGRAFIA HAUTATUA

ELEBERRIAK

-'Il nome della rosa' (1980).

-'Il pendulo di Focault' (1988).

-'L'isola del giorno prima' (1994).

-'Baudolino' (2000).

-'La misteriosa fiamma della regina Loana' (2004).

-'Il cimitero di Praga' (2010).

-'Numero zero' (2015).

SAIAKERAK

-'Opera aperta' (1962).

-'Diario minimo' (1963).

-'Apocalittiti e integrati' (1964).

-'Le poetiche di Joyce' (1966).

-'La definizione dell'arte' (1968).

-'L'industria della cultura' (1969).

-'Il segno' (1973).

-'Theory of Semiotics' (1976).

-'Semiotica e filosofia del linguaggio' (1984).

-'Lant e l'ornitorinco' (1997).

-'Tra menzogna e ironia' (1998).

-'Storia dela belleza' (2004).

-'La memoria vegetale e altri scritti di bibliofilia' (2006).

-'Nebbia' (2009).

-'Scritti sul pensiero medievale' (2012).

'Storia delle terre e dei luoghi leggendari' (2013).

ECOREN ESANAK

Sare sozialez

«Twitter fenomeno positiboa da, batetik. Pentsa dezagun Txinan edo Erdoganengan. Bada esaten duenik Auschwitz ez litzatekeela existitu izango Internetekin, albistea modu biralean hedatuko litzatekeelako. Baina, bestetik, ergel mordoari ematen dio hitz egiteko aukera».

Korrupzioaz

«Egun, ustel eta iruzurgileen izenak azaleratzen direnean jendeari ez zaio batere axola, eta espetxera soilik oilasko albaniarren lapurrak joaten dira».

Jainkoaz

«Pertsonek jainkoarengan sinesteari uzteak ez du esan nahi ez dutenik deusetan sinesten: denean sinesten dute».

Liburuez

«Liburu bat irakurtzean ez dugu galdetu behar zer dioen, baizik eta zer esan nahi duen».

Kazetaritzaz

«Ez dira albisteak egunkaria egiten dutenak; egunkariak egiten ditu albisteak, eta lau albiste desberdin elkartzen jakiteak esan nahi du irakurleari bosgarren bat proposatzea».

Telebistaz

«Egun, telebistan ez irtetea dotorezia zantzu bat da».

Maitasunaz

«Maitasuna jakituria baino jakitunagoa da».

Iruzkinak
Ez dago iruzkinik

Ordenatu
0/500
Interesgarria izango zaizu
Nabarmenduak
Orain, aldi berria dator. Zure aldia. 2025erako 3.000 babesle berri behar ditugu iragana eta geroa orainaldian kontatzeko.