Zinema

Alex de la Iglesiaren 'Veneciafrenia'-k emango dio hasiera Donostiako Beldurrezko Asteari

Fantasiazko eta Beldurrezko Zinemaren 32. Astea urriaren 29tik azaroaren 5era arte egingo da.

Alex de la Iglesiaren azken filma da 'Veneciafrenia'. JAVIER ZORRILLA/ EFE
Berria
2021eko irailaren 14a
11:44
Entzun

Beldurrezko Astearen antolatzaileek gaur egin dute aurtengo ekitaldiaren lehen aurrerapena. Urriaren 29an hasiko da jaialdia, Alex de la Iglesiaren azken filmarekin, Veneciafrenia-rekin. De la Iglesiak berak eta Jorge Gerrikaetxebarria harenohiko kolaboratzaileak idatzi dute filmaren gidoia, eta, besteak beste, aktore hauek ditu protagonista: Ingrid Garcia-Jonsson, Silvia Alonso, Goize Blanco, Nicolas Illoro, Alberto Bang eta Cosimo Fusco.

Venezian (Italia) girotuta dago filma. Azken hamarkadetan hiriaren argia itzaltzen ari dira turistak, eta horrek haserrea piztu du veneziarren artean. Inbasioaren aurrean, bizirik irauteko senak bultzatuta antolatu dira haietako batzuk. Bitartean, Espainiako turista talde bat Veneziara doa dibertitzera, inguratzen dituen arazoez jabetu gabe. Han, borrokari ekin behar izango diote euren bizitza salbatzeko.

Bestalde, zinema jaialdiko sail ofizialean lehiatuko diren zenbait film luzeren berri ere eman dute antolatzaileek.

Honako hauek dira:

Apps (Lucio A. Rojas, Jose Miguel Zuñiga, Sandra Arriagada, Camilo Leon, Samot Marquez; Argentina)

Belle / Ryu to sobakasu no hime (Mamoru Hosoda, Japonia)

Beyond the Infinite Two Minutes / Droste no hate de bokura (Junta Yamaguchi, Japonia)

Caveat (Damian Mc Carthy, Erresuma Batua)

The Deep House (Alexandre Bustillo eta Julien Maury, Frantzia)

The Medium (Banjong Pisanthanakum, Thailandia-Hego Korea)

Prisoners of the Ghostland (Sion Sono, AEB)

The Sadness (Rob Jabbaz, Taiwan)

The Seed (Sam Walker, Erresuma Batua)

Yello Dragon's Village / Koryu no Mura (Hugo Sakamoto, Japonia)

Iruzkinak
Ez dago iruzkinik

Ordenatu
0/500
Interesgarria izango zaizu
Nabarmenduak
Orain, aldi berria dator. Zure aldia. 2025erako 3.000 babesle berri behar ditugu iragana eta geroa orainaldian kontatzeko.