Frantziak 2030. urtera bitartean landuko dituen AHT xedeetan ez da ageri Lapurdiko atala. Geroan ere, xede hori lantzeko bermerik ez du aipatzen txostenak, lehentasunetatik at utzi ondoren.
Frantzian eginen dituzten AHT xede guztientzat lehentasunak finkatu ditu batzordeak, eta bi agertoki ezberdin landu dituzte. Lehenean, zortzi eta hamar mila milioi arteko aurrekontua proposatu dute. Horretan ez da aipatu Bordeletik hegoalderako AHT xederik. Bigarren agertokian, 26 eta 28 mila milioi arteko aurrekontua proposatu da, bertze ikerketa batzuk burutzeko. Bi dokumentu horietan ere ez da ageri Bordeletik beherako AHT xederik.
CADEk jakinarazi duenez, Frantziak ez du dirurik azken agertoki horri eusteko. AHTaren aldeko eragileek azken orduko zin bat lortu dute, eta balizko aurrekontu hori 30 mila milioi eurora emendatuko litzateke. Agertoki hori onartzen badu Frantziako Gobernuak, bost egitasmo ikertuko ditu Frantziak, horietan barna Bordele-Tolosa (Frantzia) atala.
CADEren iritziz, gobernuak ez duen diruarekin zin hori eginen balu ere, ez litzateke sinesgarria. Mugikortasuna 21 batzordeak landutako proposamenak AHTaren aldekoen porrota erakusten duela dio CADEk.