Aurten BERRIA.INFOk Donostiako Zinemaldiarekin webgune berezia egin du lehen aldiz -azalean tarte berezia ere izan du-, eta horrek eduki du eraginik irakurleen artean, BERRIAren atari digitalak Zinemaldiaren garaian iaz baino jarraipen handiagoa izan duelako. Hain zuzen, aurten BERRIA.INFOko bisita kopurua %51,54 hazi da joan den urtetik -101.297 bisita izan dira zortzi egunetan- eta ikusitako orrialdeena %34,23 -215.940 orrialde zortzi egunetan-.
BERRIA.INFOk eguneko albisteak, argazki bilduma, bideoak, blog kolektiboa eta abar egin ditu Zinemaldiari buruzko webgunean. Zuzeneko bideo emanaldi bat ere egin zuen: irailaren 18an, Brad Pitt aktorearen eta Quentin Tarantino zuzendariaren prentsaurrekoa.
Iruñeko sanferminekin ere webgune berezia egin du aurten, eta orduan ere hazkunde handia eduki zuen.
komunikabideak
BERRIA.INFOren hazkundea Zinemaldiaren garaian
Bisitak iaztik %51 hazi ziren eta ikusitako orrialdeen kopurua %34. Atari digitalak webgune berezia egin du Donostiako zinema jaialdiarekin.
Iruzkinak
Ez dago iruzkinik
Ordenatu