Gasteizko euskara plana

Euskara Planaren komunikazio kanpainatik kanpo utzi du BERRIA Gasteizko Udalak

Gasteizko Udalak Euskara Planaren komunikazio kanpainatik atera du BERRIA, publizitatea kontratatu ostean. Hango Udalarentzat lan egiten duen publizitate agentzia batek BERRIAn 1.500 euroko publizitatea jartzeko kontratua egin zuen, baina, egun batetik bestera, kontratua atzera bota zuten. Gaur, Alfredo Iturricha PPren zinegotziak komunikazio kanpaina aurkezteko prentsaurreko eman du, eta BERRIAko kazetariak egin dizkion galderei erantzunez esan du, beraien irizpidea "zabalkunde handiko komunikabideetan" iragarkiak jartzea izan dela, eta gainera, ukatu egin du, BERRIArekin kontratua sinatu eta gero atzera egin zutenik.

2005eko ekainaren 15a
17:22
Entzun
BERRIAko kazetariak "zabalkunde handiko komunikabide horiek" zein diren galdetu dio orduan, baina Iturrichak ez dio erantzun, informazio hori ez zuela argudiatuta. Kanpainatik kanpo utzi dituzten komunikabideak BERRIA eta 'Gara' dira.

Bestalde, Gasteizko Udaleko gainerako taldeek —EAJ, PSE-EE, EB-Berdeak, eta EA— Iturricharen agerraldia eskatu dute. Izan ere, euskara gaietan adostasunarekin jokatu behar zutela erabaki zuten Udalean, baina, diotenez, "Iturrichak bere kasa" erabaki du komunikazio kanpaina hau nola egin. Beraz, azalpenak emateko eskatu diote.

Euskara plana iazko urte amaieran onartu zuten, eta oraintxe jarri da martxan. Gertatutakoak planari ez al dion kalterik egin galdetu dio kazetariak Iturrichari, eta hark, ezetz erantzun dio, besterik gabe.

Kanpainak 30.000 euroko aurrekontua du, eta bihar hasi, eta hilabetez luzatuko da. Egunkarietan eta autobusetan publizitatea jarriko dute, eta tamaina errealeko bost panpina aterako dituzte kalera.
Iruzkinak
Ez dago iruzkinik

Ordenatu
0/500
Interesgarria izango zaizu
Nabarmenduak
Orain, aldi berria dator. Zure aldia. 2025erako 3.000 babesle berri behar ditugu iragana eta geroa orainaldian kontatzeko.