Anjel Lertxundi.
HITZ BESTE

Negozioa

2017ko martxoaren 24a
00:00
Entzun
Denda bati, taberna bati, enpresa bati izen ingelesak jartzeko orduan, denak ez dira snobak, sasi-kosmopolitak, Hartuko-Nukeko markesak. Badira erabakia linguistikoki-edo formulatzen dutenak ere: euskararen eta gaztelaniaren arteko talkarik gerta ez dadin —euskaraz jarrita erdaldunak mindu nahi ez, gaztelaniaz jarrita euskaldunak nahi ez mindu— irtenbide polita omen da ingelesa txartelak edo esloganak bezalako mezu funtzionaletarako, baita dendan edo tabernan ibiliko diren bezero guztiz gehienek, oh my God, ingelesez ez badakite ere; baita jabeak dakien ingelesa, oh my goof, lotsa bera gorritzeko modukoa bada ere; baita negozioa jarri nahi den herrian, oh my gold, turista gutxi ibiltzeaz gainera, haien artean ingelesik ez bada ere. Denekin ondo gelditu nahiak denekin porrota.

Buruan darabildan galdera bat jarri nahi nuke zuen kabaletako galdaran: hala argumentatzen duten gehienak euskaldunak ote ala erdaldunak?
Iruzkinak
Ez dago iruzkinik

Ordenatu
0/500
Interesgarria izango zaizu
Nabarmenduak
Orain, aldi berria dator. Zure aldia. 2025erako 3.000 babesle berri behar ditugu iragana eta geroa orainaldian kontatzeko.