Abiadura Handiko Trena

Europako Batasunak proposatu du Gasteiz eta Iruñea artean ez eraikitzea abiadura handiko trenik

Nafarroako AHT Gelditu plataformak berri on moduan hartu du proposamena

AHTaren aurkako protesta. IñIGO URIZ / FOKU
Javi West Larrañaga.
2022ko otsailaren 10a
16:04
Entzun

Europa Barneko Garraio Sareak txosten batean proposatu du Gasteiz eta Iruñea artean AHT linea egin beharrean oraingo ohiko trenak erabiltzen jarraitzea. Kontuan hartu du ez dagoela aurreikusita 2030a baino lehen abiadura handiko burdinbiderik eraikitzea.

Nafarroako AHT Gelditu plataformak ohar bidez adierazi du «zartako» bat ematen diola euskal Y-a eta Zaragoza [Espainia] abiadura handiko trenez lotzeko asmoari. Plataformaren arabera, sare biak elkartuko dituen burdinbidea orain dela 11 urte eraikitzen hasi arren, 30 kilometro bakarrik eraiki dituzte, Castejon eta Iruñea artean.

Oharrean salatu dute «mito» bat dela AHTa ia amaituta dagoela, euskal Y-a amaitzeko inbertsioaren %58 geratzen delako, eta %96 Nafarroako korridorea bukatzeko. «Oraindik garaiz gaude Euskal Herriko elefante zuririk handiena gelditzeko», idatzi dute.

Iruzkinak
Ez dago iruzkinik

Ordenatu
0/500
Interesgarria izango zaizu
Nabarmenduak
Orain, aldi berria dator. Zure aldia. 2025erako 3.000 babesle berri behar ditugu iragana eta geroa orainaldian kontatzeko.